среда, 18 марта 2020 г.


9 клас
Контрольна   робота  з біології
з теми «Генетика»
Варіант  І
І рівень
1.Вкажить гетерозиготну  особину за домінантними алелями генів:
А) аавв        б) ААВВ        В) АаВв      
2.Неалельні гени відповідають за прояв:
А) однієї ознаки         б) різних  ознак
3. Вкажіть кількість альтернативних  ознак , яку враховують при  моно гібридному  схрещуванні:
А)1         б)2      в)3
4.Зчеплені зі  статтю генами у людини  називають ті, що  розташовані:
А)в різних парах хромосом         б)в 21-й  парі     в) в23-й   парі
5.Генотип-  
А) сукупність  алелів  генів організму      б) сукупність ознак організму , що проявляються 
6. Мінливість –
А)здатність  організму передавити свої  ознаки  нащадкам
Б) здатність організму набувати нових ознак
ІІ  рівень
7. Дайте  визначення  понять:
А) гомозигота
Б) мутації
В) кросинговер
ІІІ  рівень
8.Від  схрещування двох форм  нічної  красуні  одержали  гібриди ,
25% - червоні, 50% - рожеві,  25% - білі квітки. Визначте генотипи і фенотипи
батьківських рослин.
9. У батьків  з ІІ і  ІІІ  групами крові народилася  дитина з І групою крові.
Визначте ймовірність народження дітей  з ІV  групою крові.
ІV  рівень
10. На  які групи за масштабом змін генетичного матеріалу  поділяються мутації?  Наведіть приклади.




9 клас
Контрольна   робота  з біології
з теми «Генетика»
Варіант  ІІ

І рівень
1.Вкажить гомозиготну  особину за домінантними алелями генів:
А) Аавв        б) ААВВ        В) АаВв      
2.Алельні гени відповідають за прояв:
А) однієї ознаки         б) різних  ознак
3. Вкажіть кількість альтернативних  ознак , яку враховують при  дигібридному  схрещуванні:
А)1         б)2      в)3
4. Перший  закон  Менделя
А)  закон незалежного успадкування        б) закон одноманітності гібридів першого покоління       в) закон  розщеплення гібридів другого покоління
5.Фенотип-  
А) сукупність  алелів  генів організму      б) сукупність ознак організму , що проявляються 
6. Спадковість –
А)здатність  організму передавити свої  ознаки  нащадкам
Б) здатність організму набувати нових ознак
ІІ  рівень
7. Дайте  визначення  понять:
А) гетерозигота
Б) генетика
В) кросинговер
ІІІ  рівень
8. У  пшениці довге  стебло і безосте  колосся – домінантні  ознаки, коротке стебло і остисте колосся – рецесивні.  Схрестили пшеницю, яка має домінантні ознаки, із пшеницею, що має рецесивні ознаки. Який  відсоток рослин з батьківськими генотипами утвориться у другому поколінні.
9. У батьків  з І і  ІІ  групами крові народилася  дитина з І групою крові.
Визначте ймовірність народження дітей  з ІV  групою крові.
ІV  рівень
10. На  які групи за масштабом змін генетичного матеріалу  поділяються мутації?  Наведіть приклади.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

  КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ТЕМ: «Тектонічні структури. Геологічна будова. Рельєф. Геоморфологічна будова. Мінерально-сировинні ресурси» (8 клас...